ماشین حساب، انجمن اینترنتی فارسیکام

انجمن محصولات فارسیکام | تلفن گویا IVR | مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تاریخ : شنبه نوامبر 18, 2017 4:06 am

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند




ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 3 پست ] 
نویسنده پیغام
پستارسال شده: جمعه ژانویه 11, 2013 12:56 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: دوشنبه ژوئیه 20, 2009 3:40 am
پست: 37
گزارش مدت زمان تماسهای ورودی و خروجی یک شخص (بصورت مجموع و تفکیکی) را چگونه باید در نرم افزار تلفن گویا فارسیکام بگیریم.
ایا امکان گرفتن میانگین برای ماههای مختلف سال یا یک بازه زمانی خاص وجود دارد؟

_________________
تلفن گویا
تصویر


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: دوشنبه ژانویه 14, 2013 9:32 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: یکشنبه مه 06, 2012 11:15 am
پست: 19
با درود فراوان
این مورد در سامانه گویای فارسیکام به سادگی امکان پذیر می باشد فقط بایستی
برای اینکار چند عملیاتی که در ذیل ذکر شده را بکار بگیرید تا نتیجه ایی که مطلوبتان است را مشاهده نمایید.
ا-در گزارشگیری شماره داخلی مورد نظر را مشخص کنید.
2- بر طبق سوالی که شما مطرح نمودید پس باید عمل را انتقال مکالمه از داخلی به شهری انتخاب کنید.
3- در آخر بازه زمانی را مشخص نمایید. در نرم افزار گویای فارسیکام بازه ها در 4 دسته تعریف شده اند.
1 – امروز 2- دیروز 3- تاریخ خاص: که از یک تاریخ تا تاریخ دیگری که شما تنظیم میکنید. 4- بدون محدودیت: از زمان نصب سامانه برروی سرور گویای شما تا به امروز را نمایش میدهد.
وقتی که تمامی گزارشهای مربوط به داخلی خاص را در یک بازه زمانی خاص را نمایش داد , به پنل گزارش تجمعی میتوانید تعداد کل را یکجا ملاحظه نمایید.
حال با تقسیم این عدد بر روز میتوانید میانگین را بدست آورید. و حتی میتوانید مسئله را موشکافانه تر نیز ملاحظه نمایید.
در همین قسمت آیتمی با نام نمایش نمودار وجود دارد که شما میتوانید به تفکیک روز عملیات مربوط به این داخلی را ملاحظه کنید و در صورتی که خواهان این هستید که بدانید در چه ساعاتی از این روزها بیشترین پیک تماس بوده است میتوانید گزارش را بصورت ساعتی ملاحظه نمایید.
:P

__________________________________________________________
فناوری اطلاعات فارسیکام


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: دوشنبه ژانویه 14, 2013 10:50 am 
آفلاین
کاربر 4 ستاره
کاربر 4 ستاره

تاریخ عضویت: دوشنبه نوامبر 23, 2009 12:39 pm
پست: 53
بله ، در کلاینت تلفن گویا فارسیکام امکان گزارشگیری در منوی امکانات زیر منوی گزارشگیری فراهم می باشد. شما میتوانید با استفاده از این بخش کلیه گزارشگیری های لازم از جمله گزارش تماسهای ورودی و خروجی بصورت تجمعی و تفکیکی در بازه های زمانی مختلف را داشته باشید.


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 3 پست ] 

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند


چه کسی آنلاین است

کاربران حاضر در این انجمن : کاربر عضو شده ای موجود نیست و 2 مهمان


در این انجمن نمیتوانید موضوعات جدیدی ارسال کنید
در این انجمن نمیتوانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمیتوانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمیتوانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمیتوانید پیوست ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
cron
POWERED_BY
فارسی سازی و پشتیبانی phpBB توسط phpBBpersian.com