ماشین حساب، انجمن اینترنتی فارسیکام

انجمن محصولات فارسیکام | تلفن گویا IVR | مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تاریخ : جمعه اوت 18, 2017 4:35 am

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند




ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 2 پست ] 
نویسنده پیغام
 عنوان پست: نظر سنجی
پستارسال شده: سه شنبه ژانویه 08, 2013 1:00 pm 
آفلاین

تاریخ عضویت: یکشنبه مه 06, 2012 11:15 am
پست: 19
آیا در برنامه گویا فارسیکام این امکان وجود داره که بعد از اینکه تماس گیرنده با هر کدوم از کارشناسها و یا اپراتورها و ... صحبت کرد و بعد از پایان مکالمه خط قطع نشه و برای تماس گیرنده پیغام نظر سنجی پخش بشه و بعنوان مثال درباره شخصی که با اون صحبت کرده رو بگه.؟ و یا اینکه نظر سنجی چند گزینه ایی باشه که برای تماس گیرنده چند گزینه پخش بشه و اون یکی از این گزینه ها رو انتخاب کنه و انتخاب شخص در برنامه ثبت بشه و بعدا بشه ازش گزارشگیری کرد؟
ممکنه؟
اگه بشه چی میشه!!! :mrgreen:


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
 عنوان پست: Re: نظر سنجی
پستارسال شده: پنج شنبه ژانویه 09, 2014 10:25 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: پنج شنبه ژانویه 09, 2014 9:34 am
پست: 2
بله این امکان وجود دارد. بعد از پایان مکالمه در سیستم [url]تلفن گویا[/url] یک منوی نظرسنجی برای کاربر خوانده میشود وعدد گزینه مورد نظر را کاربر میزند که بعد مدیر سیستم میتواند تمام نظرسنجی ها را حتی در تاریخ و ساعت مورد نظر خاصی در قالب یک گزارش ببیند


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 2 پست ] 

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند


چه کسی آنلاین است

کاربران حاضر در این انجمن : کاربر عضو شده ای موجود نیست و 2 مهمان


در این انجمن نمیتوانید موضوعات جدیدی ارسال کنید
در این انجمن نمیتوانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمیتوانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمیتوانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمیتوانید پیوست ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
cron
POWERED_BY
فارسی سازی و پشتیبانی phpBB توسط phpBBpersian.com