ماشین حساب، انجمن اینترنتی فارسیکام

انجمن محصولات فارسیکام | تلفن گویا IVR | مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تاریخ : جمعه دسامبر 15, 2017 2:11 am

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند




ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 7 پست ] 
نویسنده پیغام
پستارسال شده: شنبه آوریل 30, 2011 9:12 pm 
آفلاین

تاریخ عضویت: شنبه اوت 29, 2009 8:01 pm
پست: 11
سلام
من از امکان ارسال اتوماتیک پیغامهای دریافتی در صندوق صوتی به ایمیل در نرم افزار تلفن گویا فارسیکام استفاده می کنم، و واقعا برای من با توجه به اینکه مرتب در مسافرت می باشم خیلی مفید است. فقط یک سئوال دارم که آیا این امکان وجود دارد که در subject و یا متن ایمیلی که برایم مبنی بر دریافت پیغام جدید ارسال می شود و محتوی پیغام صوتی می باشد، می توانم تاریخ، ساعت، شماره تماس گیرنده و یا در صورت وجود نام وی در دفتر تلفن، نام وی درج شود؟


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: دوشنبه مه 02, 2011 3:26 pm 
آفلاین
کاربر 4 ستاره
کاربر 4 ستاره

تاریخ عضویت: دوشنبه دسامبر 06, 2010 2:32 pm
پست: 57
با سلام
درخواست شما در نرم افزار تلفن گویای فارسیکام قابل انجام است. کافیست یکسری تنظیمات برروی ایمیل Sender انجام شود


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: شنبه مه 07, 2011 12:23 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: شنبه اوت 29, 2009 8:01 pm
پست: 11
ممکنه بفرمایید چه تنظیماتی باید انجام بشه؟ مثلا چطوری باید شماره کسی که پیغام گذاشته رو در عنوان ایمیل بتوانیم داشته باشیم.
سپاسگزارم


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: شنبه مه 21, 2011 3:56 pm 
آفلاین
کاربر 4 ستاره
کاربر 4 ستاره

تاریخ عضویت: دوشنبه دسامبر 06, 2010 2:32 pm
پست: 57
همانطور که مستحضر هستید ارسال ایمیل توسط نرم افزار Outlook انجام می شود
نرم افزار تلفن گویای فارسیکام این امکان را دارد که به صورت پارامتریک یکسری پارامترهایی را مانند شماره تلفن تماس گیرنده ( CallerId ) - تاریخ ثبت پیغام - ساعت و ... را به ایمیل ارسال کند.
در قسمت تنظیمات عمومی نرم افزار پنلی به نام "تنظیمات سرور ایمیل" وجود دارد، که در قسمت "عنوان ایمیل پیغام جدید" از پارامترهای #CallerId# یا #Date# یا #Time# و ...می توان استفاده کرد که از نرم افزار تلفن گویا به ایمیل و به جای عنوان ایمیل ارسال شده قرار می گیرد


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: جمعه مارس 01, 2013 8:31 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: دوشنبه ژوئیه 20, 2009 3:40 am
پست: 37
سلام
من همه تنطیمات ارسال ایمیل را در نرم افزار سرور در قسمت تنطیمات عمومی انجام داده ام، ولی ارسال ایمیل انجام نمیشود.
تمامی تنظیمات smtp و کلمه کاربری و رمز عبور و ssl درست تنظیم شده اند.
در قسمت طراحی سیستم در تنطیمات مربوط به گرفتن پیغام هم همه تنظیمات شامل ارسال به ایمیل کاربر و و آدرس ایمیل کاربر و ... به درستی انجام شده است.
مشکل کار کجاست؟

_________________
تلفن گویا
تصویر


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: دوشنبه مارس 04, 2013 3:13 pm 
آفلاین
کاربر 4 ستاره
کاربر 4 ستاره

تاریخ عضویت: دوشنبه نوامبر 23, 2009 12:39 pm
پست: 53
شما می باید یک نرم افزار جانبی برای ارسال ایمل نصب کنید این نرم افزار mailsetup نام دارد که در شاخه سی دی نرم افزار تلفن گویای شما موجود می باشد اگر ندارید میتوانید درخواست بدهید تا برایتان ارسال گردد


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: سه شنبه فوریه 04, 2014 11:01 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: سه شنبه فوریه 04, 2014 10:49 am
پست: 5
با سلام

در پنل تنظیمات عمومی نرم افزار تلفن گویای خریداری شده توسط شرکت ما، تب تنظیمات سرور ایمیل وجود ندارد. آیا این امکان در نسخه خاصی از نرم افزار هست؟ در صورت مثبت بودن پاسخ، چگونه باید تسخه مربوطه را خریداری نمود؟

با تشکر


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 7 پست ] 

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند


چه کسی آنلاین است

کاربران حاضر در این انجمن : کاربر عضو شده ای موجود نیست و 2 مهمان


در این انجمن نمیتوانید موضوعات جدیدی ارسال کنید
در این انجمن نمیتوانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمیتوانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمیتوانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمیتوانید پیوست ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
cron
POWERED_BY
فارسی سازی و پشتیبانی phpBB توسط phpBBpersian.com