ماشین حساب، انجمن اینترنتی فارسیکام

انجمن محصولات فارسیکام | تلفن گویا IVR | مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تاریخ : دوشنبه ژوئیه 24, 2017 12:20 pm

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند




ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 2 پست ] 
نویسنده پیغام
پستارسال شده: چهارشنبه اوت 06, 2014 8:49 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: چهارشنبه اوت 06, 2014 8:43 am
پست: 1
با سلام . ما در شرکت خودمان چندین بخش داریم که هر بخش شامل چند اپراتور با شماره داخلی مخصوص خود هستند . حال میخواهیم در ایام تعطیل اگر شخصی با این اپراتورها تماس گرفت ، بصورت خودکار به یک شماره تلفن ثابت شهری و یا شماره تلفن همراه انتقال پیدا کند . اگر ممکن روش انجام این کار را توضییح دهید .

با تشک از شما


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: سه شنبه سپتامبر 02, 2014 11:37 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: سه شنبه سپتامبر 02, 2014 10:45 am
پست: 4
با سلام
شما ابتدا باید به قسمت طراحی چارت رفتهِ چارتی جدید تعرف کنید برای این کار:
نرم افزار سرور تلفن گویا را باز کرده و به قسمت طراحی سیستم می روید سپس در آنجا منوی جدید و بعد انتخاب شماره چارت و انتخاب کلیدی که مشترک میزند سپس درقسمت عمل کلید گزینه انتقال مکالمه به خط شهری زده شود و در پایین صفحه تنظیمات مربوط و شماره مربوطه را وارد می کنید..
قسمت دوم تنظیمات مربوط به تقویم سیستم می باشد که در آنجا باید ساعت اجرای چارت مورد نظر و شماره خط اجرا کننده چارت وارد شود..
نکته:اگر قسمت شماره خط اجرا کننده چارت خالی باشد برای کل خطوط اجرا می شود.
موفق باشید. :)


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 2 پست ] 

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند


چه کسی آنلاین است

کاربران حاضر در این انجمن : کاربر عضو شده ای موجود نیست و 1 مهمان


در این انجمن نمیتوانید موضوعات جدیدی ارسال کنید
در این انجمن نمیتوانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمیتوانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمیتوانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمیتوانید پیوست ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
cron
POWERED_BY
فارسی سازی و پشتیبانی phpBB توسط phpBBpersian.com