ماشین حساب، انجمن اینترنتی فارسیکام

انجمن محصولات فارسیکام | تلفن گویا IVR | مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تاریخ : سه شنبه مه 22, 2018 1:05 pm

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند




ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 1 پست ] 
نویسنده پیغام
پستارسال شده: شنبه ژوئن 16, 2012 12:04 pm 
آفلاین

تاریخ عضویت: شنبه مه 26, 2012 1:47 pm
پست: 13
یک مرکز تماس خوب قادر است حجم بسیار بالایی از تماس های تلفنی که با یک سازمان برقرار میشود را مدیریت کرده و حتی می تواند به طور هوشمند و در حداقل دخالت نیروی انسانی به خوبی تماس های تلفنی را جوابگویی و یا انتقال دهد.
بدیهیست که نیاز به صداهای از پیش ضبط شده یک گوینده که بتواند به حفظ ارتباط تماس گیرنده با سازمان کمک نماید از حیاتی ترین نیاز این مراکز به شما می آید.
مراکز تماس برای ضبط این صداها می توانند از خدمات قابل ارائه ما اعم از تجهیزات ضبط صدای تلفنی( صدایی که از تلفن پخش می شود ) به هر میزان که مورد نیاز آنهاست ، استفاده و بهره برداری نمایند.
چنانچه در این زمینه مایل به همکاری با ما هستید ، لطفا برای تهیه و تنظیم آگهی تبلیغاتی تلفنی خود ، صداهای مورد نیاز برای مراکز تماستان و سایر خدمات بیان شده در این سایت اینجا کلیک کنید.

_________________
تصویر


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 1 پست ] 

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند


چه کسی آنلاین است

کاربران حاضر در این انجمن : Bing [Bot] و 1 مهمان


در این انجمن نمیتوانید موضوعات جدیدی ارسال کنید
در این انجمن نمیتوانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمیتوانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمیتوانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمیتوانید پیوست ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
cron
POWERED_BY
فارسی سازی و پشتیبانی phpBB توسط phpBBpersian.com