ماشین حساب، انجمن اینترنتی فارسیکام

انجمن محصولات فارسیکام | تلفن گویا IVR | مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تاریخ : دوشنبه ژوئن 26, 2017 8:49 pm

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند




ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 2 پست ] 
نویسنده پیغام
پستارسال شده: شنبه مه 10, 2014 10:40 am 
آفلاین

تاریخ عضویت: چهارشنبه آوریل 09, 2014 8:48 am
پست: 4
برای این که در کنار سانترال بتوانم مکالماتم را ضبط کنم محدودیتی وجود دارد؟ به تعداد خط های شهری یا داخلی من مربوط است یا نه؟


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
پستارسال شده: شنبه مه 10, 2014 12:41 pm 
آفلاین
کاربر 3 ستاره
کاربر 3 ستاره

تاریخ عضویت: دوشنبه اوت 24, 2009 3:07 pm
پست: 38
با سلام
چنانچه بخواهید عمل ضبط مکالمات و صف انتظار در حالتی که دستگاه سانترال موجود میباشد پیاده سازی شود موارد زیر را مد نظر قرار دهید :

صف :
امکان پیاده سازی صف در سیستم سانترال وجود ندارد .
می توان فرآیندی مشابه با صف را شبیه سازی نمود .
لازم به ذکر است که امکان پخش تعداد افراد منتظر در صف در سیستم شبیه سازی شده وجود ندارد .
فقط می توان تاییدیه تماس گیرنده جهت انتظار در صف را انجام داد .
بدین ترتیب که از کاربر سوال زیر پرسیده می شود :
تمام داخلی ها مشغول می باشند . جهت انتظار در صف کلید 1 و جهت انصراف کلید 2 را شماره گیری نمایید .
ضبط مکالمات :
ضبط مکالمات در سیستم استاندار سامانه گویا فارسیکام برای سیستم های سانترال وجود ندارد .
دو نوع ضبط مکالمه در سامانه گویا فارسیکام قابل پیاده سازی می باشد .
1. ضبط مکالمه ورودی
باید دو برابر تعداد خط های شهری که پاسخدهی گویا انجام می دهد ، خطوط داخلی سانترال که به کارت سخت افزاری گویا ، جهت پاسخدهی تماس ورودی ، متصل شود .
مثال : سامانه برای 5 خط شهری که پاسخدهی هوشمند روی آن انجام می شود خرید شده باشد .
در صورت نیاز به ضبط مکالمات ، 10 خط داخلی سانترال باید به سامانه گویا متصل شود . ( برای هر تماس ، 2 خط داخلی سانترال استفاده می شود .)
2. ضبط مکالمه خروجی
برای ضبط مکالمات خروجی ، باید تماس ها از سیستم گویا فارسیکام عبور کند تا ضبط مکالمه انجام شود .
بر اساس تعداد خط مورد نظر جهت تماس به خارج از سازمان ، باید تعداد دو برابر خطوط به کارت سخت افزاری گویا متصل شود .
همچنین باید آزاد شدن خط با 0 یا 9 روی سیستم سانترال غیر فعال شود .
سپس به کاربران شماره داخلی های مشخص جهت تماس با خارج از سازمان معرفی شود .
در این حالت ، کاربر شماره 100 را شماره گیری می نماید ، سیستم به کاربر اعلام می کند که شماره مقصد مورد نظر را وارد نمایید . سپس شماره گیری خط مقصد توسط کاربر انجام می شود .
3. ضبط مکالمه ورودی و خروجی
در صورتی که ضبط مکالمات برای تماس های ورودی و خروجی به صورت همزمان نیاز باشد ، باید این نکته مد نظر باشد که خط های ورودی و خروجی تفکیک شود . همچنین تعداد دو برابر این خطوط جهت کنترل تماس و ضبط مکالمات مورد نیاز می باشد .
چنانچه این خطوط تفکیک نشود ، امکان اشغال بودن سامانه زیاد بوده و مشتریان و کاربران پشت خط قرار می گیرند .
پیشنهاد می شود که خطوط تفکیک شود تا تنظیمات مشخص شده و پیاده سازی انجام شود .

با سپاس

_________________
تصویر


بالا
 پروفایل  
پاسخ با نقل قول  
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
ارسال موضوع جدید پاسخ به موضوع  [ 2 پست ] 

همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند


چه کسی آنلاین است

کاربران حاضر در این انجمن : کاربر عضو شده ای موجود نیست و 2 مهمان


در این انجمن نمیتوانید موضوعات جدیدی ارسال کنید
در این انجمن نمیتوانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمیتوانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمیتوانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمیتوانید پیوست ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
cron
POWERED_BY
فارسی سازی و پشتیبانی phpBB توسط phpBBpersian.com